عشق آتشین من

عشق آتشین من
یه کلبه پر از عشقولانه ها 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 

وصیت می‌کنم بعد از مرگم
آقایون، به خاطر من سه متر ریش نذارید !خانما، خواهشا بالا سرقبرم جیغ و داد نکنید،باور کنید من از همهمه و شلوغی بدم میومد! !مراسم ختم من آخوند هم نیارید واسه فامیل، دینی کلاس پنجم رو یادآوری کنه !!!توی درایو e عکس دارم، خوراک اعلامیه، عکس پرسنلی نذاریداا، اونا جلب ترحم نمی کنه !بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هارد کامپیوترم رو بزارید تو ماکروفر! یا با چکش خردش کنید ! یه کاری کنید درایو D بیشتر بترکه ! من اندک آبرویی داشتم در این خانواده . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: با هم بخندیم
برچسب‌ها: عشق اتشین منطنزبا هم بخندیممرگوصیت نامه
[ جمعه 24 آذر 1391 ] [ 14:17 ] [ hot lover ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

صفای چشمای مهربونتون که وبکده من رو قابل دیدهاتون دونستید.امیدوارم دلای عاشقتون همیشه گرم و شاد باشه.اگه محبت کنید نظر بدید ممنون میشم
امکانات وب